Ważne informacje
Po analizie działania naszego kalendarza rezerwacji wprowadzono niewielkie zmiany polegające na tym że rezerwacje nieprawidłowo przeprowadzone lub też niedokończone gdy na przykład klient rozmyślił się i zrezygnował z rezerwacji w trakcie jej dokonywania a także rezerwacja nie została opłacona z powodów technicznych anulują się automatycznie po 15 minutach .
Dotychczas takie rezerwacje pozostawały w kalendarzu do czasu ich usunięcia ręcznie co blokowało dokonywanie rezerwacji innym klientom w tych terminach .
W przypadku gdy wystąpią problemy z płatnością lub Internetem albo też wyjdziemy ze strony rezerwacji przed dokonaniem płatności rezerwacja zostanie anulowana po 15 minutach , należy wtedy po tym jak taka rezerwacja już zniknie z kalendarza ponownie prawidłowo przeprowadzić rezerwację i zakończyć płatnością w portalu Przelewy24 powiązanym z naszą stroną
Nie ma możliwości powrotu do rezerwacji niedokończonej i opłacenia zaliczki za rezerwację w inny sposób